Content er stadig king men

Del gerne med dit netværkShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on Pinterest

Content er king

Vi er blevet mere og mere digitale og tilbringer meget af vores liv online, og dermed har vores købsvaner også ændret sig. Så hvordan kan din forretning og dine produkter, finde vej til dine kunder?

Almindelige marketing strategier som f.eks. trykte reklamer, tv spots, flyers etc. har fået stor konkurrence fra nye digitale medier. Så hvordan kan din forretning følge med og få mulighed for at komme i kontakt med dine kunder? En af mulighederne kunne være gennem samarbejde med influencers.

En Influencer kan være en person fra din målgruppe som er meget aktiv på de digitale platforme. Det kan f.eks. være en person som er meget aktiv på de sociale medier, som har sin egen blog, og skriver om emner, der henvender sig til din målgruppe.

Men hvordan kan kan din forretning samarbejde med en Influencer?

Der er flere måder at samarbejde med en influencer på. Men først og fremmest skal du være helt sikker på, at vedkommende kender og er en del af din målgruppe. Så hvorfor ikke benyt sig af muligheden for at være blandt en af de første inden for din branche som lytter til, hvad der rører sig hos vedkommende og hans/hendes followers og derefter tilpas din markedsføringsstrategi efter det….

Er du interesseret i at læse mere om influencer, så er der gode beskrivelser på siderne herunder…

http://bureaubiz.dk/klumme/4-ting-du-skal-vide-influencer-marketing-2017/

https://www.meltwater.com/dk/blog/hvorfor-benytte-influencer-marketing/

http://blog.brandmovers.dk/content-marketing-vaerdi

Udgivet i Blog

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*