Tips til Din online markedsføring i 2017

Del gerne med dit netværkShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on Pinterest

Tips til din markedsføring 2017

I 2017 er det en god idé at skabe relevant personligt indhold eller content til din målgruppe.

Dit content skal ikke længere laves til den brede målgruppe, men udarbejdes til den specifikke målgruppe du gerne vil henvende dig til. Når dit content er mere målrettet vil det skabe mere brand værdi for dit firma og samtidig være meget relevant og skabe værdi for den målgruppe du henvender dig til. 

Der er også ved at komme et skift i den type af indhold, der efterspørges på nettet. En tydelig ændring er mængden af videoindhold. Googles videoreklamer i søgeresultater vurderes for alvor vil tage fart i 2017. (Men – Google ejer også YouTube…)

Det er ikke længere nok at producere blogindlæg på samlebånd for at få følgere. Flere virksomheder vil blive nødt til at fokusere på indlæg, der tilfører værdi, og den slags tager længere tid at producere.

Reklamer fylder mere og mere i dit newsfeed på f.eks. Facebook. Sponsorerede reklamer er blevet en guldgrube for de sociale medier. Den øgede konkurrence gør det endnu sværere at være annoncør og derfor vil der komme endnu mere målretning end i dag. Målgrupperne vil blive mindre og nichemålretning vil blive mere udbredt. Det betyder, at du vil se endnu flere ”personlige” reklamer, som rammer dine interesser ud fra de oplysninger, som de sociale medier har på dig.

Vil du læse mere om ovenstående trend samt andre online trends du kan forvente i 2017, så se nærmere på nedenstående links.

http://www.globase.dk/blog/7-vigtigste-digitale-trends-2017.html
https://research.hubspot.com/reports/the-future-of-content-marketing
http://kontekstoglyd.dk/vigtigste-online-marketing-trends-2017/

Udgivet i Blog

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*